''bor du inte hemma längre?'' - pappa

svar till pappa lilla: Jo, så gott som alla mina saker befinner sig fortfarande i mitt rum och jag är skriven här.
Så där har du ditt svar pappa lilla! Även om nästan halva garderoben just nu bor hos Anton ( jag har faktiskt fått en helt egen garderob med... hihi) så bor jag hemma än... Sen så har vi bara haft ett officielt förhållande i sådär två veckor så framtiden är ju inte bestämd, även om killar har en tendens att vilja att allt ska ske på en gång! gäller tydligen många av dom... någon sjukdom sådär kanske?
HUR SOM HELST! mellan landad hemma... Igår va de middag hos Antons föräldrar, fick träffa dom resterande i familjen som jag inte träffat, otroligt trevligt! Men just nu väntas de på mat här o ska packa lite grejer sen bege mig av mot min fina igen! Imorgon är det måndag.. allas favorit dag, och de här med praktik börjar bli lite segt. Ja tack? funderar på att hitta en ny till nästa gång. trivs jätte bra men ah vi får se!
p.s riktigt stolt över mig själv, döda precis en spindel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0