Gratis H&M paket... tack Ica!

va och hämta mitt paket från Ica, och hade beställt med postförskott så jag slipper alla fakturor. men dom gav mig bara paketet utana tt jag behövde betala, och handel som man går så ligger ansvaret på Ica att de blir betalt så jag har ingen skyllighet att betala när jag ska betala till er! Så blev precis 500kr rikare den här månaden så nu ska de beställas skor. Stod tilloch med på paketet att de va POSTFÖRSKOTT. Så kommer de en faktura hit kommer det överklagas! hihi ibland är mitt liv lite ljust o fint!

fast är sur på min pojke som är en sån toffel för andra. Så får se om jag är tillräckligt sur för att ställa honom till rätta idag, men just nu ska jag jalla fall ta ett glas vin och fira in fredagen! Glad helg på er!

p.s gud av jag älskar att se sina ex med nån skit ful brud på ica, haha dagens! Men är glad att även han kan hitta någon så, otrolig nog.... haha va tänkte jag på? ojoj.

Kommentarer
Postat av: Önskemål

Lägg upp bilder på kläderna? :)

2012-03-23 @ 20:05:02
Postat av: Ellah

de finns redan bilder på de som va beställt! (:

2012-03-26 @ 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0