mysepys helg!

ja som sagt i fredags kom min pojke hit, vi grillade och åt massa gott o drack öl, Bara allmänt mysigt... Sen i Lördags va vi och handlade saker till lägenheten, vart lite nya lampor lakan och sånt. Sen va jag även kock och gjorde plankstek på kvällningen... som vi kvinnor vet går vägen till en mans hjärta genom magen! Och söndagen va jag lite hemma fru och bakade, lagade mat, påskpynta och böt gardiner medan min pojke meckade bil. Lugn helg allså. Men igår så slängde jag även i en mörkbrun hårfärg i mitt hår för nu va jag less på min utväxt hit och dit sen att de hade blivit lite missäfärgat här o där med. Men på nått sätt känner jag mig väldigt mycket som mig själv nu med mitt mörkbruna hår igen. Dock så blir de en färgning nummer två imorgon för de ser lite knas ut och blir lätt konstig nyans när de e blekt under.

Och nu ska jag kolla på ny mobil, vi får se vilken de blir. Är så galet trött på min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0