Only time will tell...

dåligt med tid hemma kanske, men som sagt, bor ju nästan hos Anton nu haha, han har tillochmed börja fundera på att bygga en ''skobyrå'' åt mig som är anpassad för dom. men jag ska inte göra några förhastade slutsatser. men när frågan kommer ''skulle du kunna tänka dig bo med mig?'' och '' Jag hoppas verkligen du ser framtiden på ett långt förhållande'' och sanningen är ju den att jag faktiskt gör de. dock har jag mina tvivlande stunder oxå... ibland tänker jag för mycket och är väldigt känslig för det där med andras ex och ouppklarade saker.


Till alla er människor, kom över era ex! slut är slut, funkade de inte första gången så varför skulle de funka en andra gång? visst jag har med haft de jobbigt och gjort slut med någon jag verkligen älskat och på grund av en sån sak som bråk. Och jag har såklart velat att allt skulle funka, men shiet. bli kär igen ist för att gräv i allt gammalt? vägen är alltid framåt för att se nya saker, backar du ser du samma old shiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0