snabb frågor innan läggdax!

Hur bor du: Hus! (enligt min pojke bode jag tydligen där med, eftersom han fråga ''kommer du hem idag?'')
Brukar du komma i tid: oftast, de e viktigt. 
Hur lång är du: 164-165 sådär
Kan du laga mat: helt okej.
Vad jobbar du med/pluggar du: Handel / Commerce TBS.
Vad har du på dig just nu: Jag e naken i sängen hihih.
Har du någon fobi: om jag har? 
Hade du en bra kväll igår: igår ja! 
Din favoritdryck på morgonen: Juice dåda. kaffe?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: ingen aning du. pappa?
Har du sovit i din egen säng inatt: Neeej, men ska inatt!
Vad hade du sönder senast: antons kallingar när min piercing fastnade i dom... woopsii
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Juice.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: en kall jävla cola.
Alkoholhaltig favoritdricka: nått sepe gott.
Saknar du någon just nu: ja de gör jag.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata, stressa på mig. säga nått som är opassande. 
Någon jag stör mig på: nepps. 
Intressen: Festa? Umgås med vänner och blablabla.
Senaste person du kramade: Anton imorse.

Senaste person du ringde: Mamma. 
Senaste person som ringde dig: Jossa bby.
Vad drack du senast: Juice.
Vill du ha barn: Jodå, med rätt person. 
Längtar du till din nästa födelsedag: fifan. 19, livet är förbi.
Har rakat dina ben någon gång: absolut inte, gillar när de e ludet.
Är du sugen på något nu: hmm ja.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en elr två. 
Använder du hudkräm: ja, torr som en jävla cocos nöt.
Attraheras du av män med skägg: annars är dom väl inte män? då är de pojkar.
Micro-pop eller poppa själv: Bio popcorn!
Brukar du baka: ibland.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: faktiskt, riktigt nöjd!
Vilken låt lyssnade du senast på: Drive by - Train
Har någon annan sovit i din säng inatt: inte i min, inte ens jag själv.
Vad tycker du är äckligt: oj, mycket är basill känslig och är rädd för nålar o blod så typ dör.
Har du pengar på mobilen: haha ingen aning antagligen inte.

Vilken svordom använder du mest? ingen anign faktiskt!.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.15 ... men då är de 30min innan jag går upp.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på hurag ser ut just den dagen!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? utlandsresa, körkort!
Vad åt du till middag senast? köttfärsås <3
Kan du vissla? jarå.
Tittade du på tecknat när du var liten? haha gör jag än.
Äger du några popband t-shirts? Tokio hotel och nå såna snygga.
När flög du senast? Februari
Pratar du några andra språk? Svenska. 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? .... 
Vad har du med dig in på bion? popcorn? en snygg dejt?
Vad har du för väder? natt mörkt. 
När sov du senast på golvet? oj, måste vart hos Jonas... haha
Gillar du din boendesituation? eftersom jag bor sådär på tre ställen och mest hos Anton så ja.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? måångaa! beror på ändå.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? oftast.
Tror du på liv på andra planeter? hahahahaha, telitabbis. 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? lätt.
Tycker du om att krama folk? de e väl mysigt?
Är du mörkrädd? Yess

Tre saker jag inte förstår mig på: killar, min bror och spaniorer. 
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Kläder, tv, förstärkare. 
Tre saker jag gör just nu: sängen, datorn, fånen. 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: dö i en stor orgasm, ha sex i ett flygplan och ärch leva livet ba,
Tre saker jag kan: sjunga, äta godis, gå i 15cm klackar. 
Tre saker jag inte kan: sluta äta godis, sluta le, räkna hur många skor jag har. 
Tre favoriträtter: köttfärsås, kebab och max!

Vad har du på dig när du sover? naken. 
Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) mage/ helst på någon
Hur många kuddar har du i sängen? 4.
Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? oftast, o de suger för dom e hel skumma!
Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? ganska ofta.

Vad innebär mode för dig? snygga skor, tighta byxor, snygg topp, och ännu snyggare smycken!
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? abasolut.
Vilka är dina stilikoner? Tyra Banks, Haidi Klum, Elsa Hosk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0