GOD MORGON!

... vaknade imorse 20 i 6 av att en gigantisk geting flög omkring i mitt fönster... kul? är inte bara rädd för dom är allergisk med! försökte släppa ut honom men han ville inte ut? Han va helt yr så han slängde sig bakom elementet... happ tänkte väl jag. då får han väl dö där... Nej men icke sa nicke. Stod o sminkade mig sen och tänkte vart han tog vägen, JO då klättrar han på min fot... och jag får panik skriker som en idiot. Sen kom min bror och tar ut honom på ett papper. men shit va rädd jag vart. Han va minst 4cm stor! galet rädd. Ville ju inte börja en sån här därlig dag med att åka till sjukhuset för jag vart getingstucken? Aja småregnar lite ute o jag ska åka till skolan för att ha lektion i två timmar. efter de blir de UM. MÅSTE komma ihåg. sätta alarm på mobilen...
Ni får ingen bild idag, ser ut som skit i håret o har fått en finne. fyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0