reflekterar över super Push-up...

... tjejer, de e okej att ha små bröst! men de som inte är okej är att göra dom två storlekar större med hjälp av en bh. Skulle känna mig så besviken över mina tuttar när jag tog av den. + att om ni får stora rattar i mega push up bh, vad får inte dom som redan har stora tuttar då? jo gigantiska! så då får ni ju ändå ingen uppmärksamhet för då skulle dom med sina biga melloner få den ist. Nej så jag är lite negativ mot de,  okej om man har A och puschar så de blir B... men och ha A och puscha så de blir C? (sist Jossa o jag va på Cubus va de just... 2 cups bigger) så ja, idag dissar jag MEGA PUSH UPPEN! och jag vet att många inte gör de för små flickor tycker oftast destå mer destå bättre, no no no.
Bild från Bj för några helger sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0