Solen skiner och jag har shorts!

ja, när det börjar bli sommar de vet man när jag har shorts på mig, är en sån frusen liten gris av mig så går helst i jeans hela sommaren, men dock funkar inte de om man ska få färg på sig. Så se upp i Uppsala idag för mina vita ben! För övrigt ser jag ut som piss så har förbud o ta av solbrillorna idag... Orkad einte duscha igår för va så trött och va även för trött imorse för det, Ska ju ändå vara i skolan i två timmar och sen åka o rida, kändes lite olönt då. Nu ska jag jalla fall gå mot köket o dricka ett glas juice och sen bege mig mot skolan! Hoppas ni får en solig och mysig dag med vänner, familj eller kanske någon du älskar? (typ sex på en äng, i skogen eller kanske i sängen tillomed?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0