träning på g?

... trotts att jag slutat träna helt nästan på 2 år från att ha tränat konstant 1-2h/dagen hela mitt liv i stort sätt...
så har jag gått upp 2kg. Och då är mina bröst typ dubbelt så stora mot då. (allt fett hamna väll där...) Dock känner jag mig mycket större och klumpigare, och nu har jag börjat träna minst 2ggr i veckan igen, känner mig bara lite bättre till mods men när jag kollar mig i spegeln så känner jag mig ganska rund. vissligen är min mage helt kaos och svullnar upp typ så fort jag äter nått? lite jobbigt sådär så de hjälper ju inte precis.
Satt igår pratade jag o min pojke om att börja gyma och träna och äta rätt hemma! Kändes väldigt bra inte för att någon av oss är feta. speciellt inte han men tror vi båda skulle känns oss lite bättre och bli lite piggare av de!
Idag är det annars bara prov i småföretagande B, kommer gå skit, i bokföringslut och allt de där med bokföring. Ska försöka minnas de vi lärt oss men har en känsla av att de blir IG... Ska kliva upp ur sängen nu jalla fall. Kunde inte sova när min bby gick upp, drömmer så knasiga saker på nättera så är nästan rädd och somna ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0