ville veeerkligen inte gå upp imorse... verkligen INTE

gud vad jag inte ville gå upp imorse, fyfaaaan. Katten och jag låg säkert kvar till tio i sängen fast vi skule gå upp halv nio. Men bara för att jag kunde. Klädde på mig massa kläder sen innan jag skulle gå kolla jag på termometern, 17,4 grader! Så vart bara in och byta kläder i sovrummet sen skynda sig till tåget. Varmt och skönt ja! efter skolan som jag slutar om en timme ska jag till mamma sen hem till henne och rida, blir nog kanske och hoppträna lite idag om de inte är för dammigt i ridhuset. Nu ska jag försöka fortsätta med den här sämsta affärsjuridik uppgiften,  någon som vill göra åt mig? plzzz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0