åh orkar inte gå upp ur sängen!

har sovit som en stock inatt fast jag råkade sova två timmar igår på eftermiddan, brukar alltid ha svårt att somna på kvällen då och ligga och stirra i taket. Men nejdå låg kanske 10min sen dog jag. Hur skönt att sova som helst! Vaknade jalla fall av bror som gick till tåget och då va klockan halv nio så tyckte jag med kunde vakna då. Skolan börjar 12 och slutar väl 3. Kunde inte blitt bättre! 
 
Dagens bild blir på mig o min puma för typ 2år sen? Kanske slänger upp en dagens outfit sen men är naken just nu och de vill ni inte se! 
 

Kommentarer
Postat av: jossa

ååå min favorittjej! Vi måste börja äventyra igen.. <3

2012-10-11 @ 09:30:26
URL: http://josefinawestling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0