pain, pain...

åh vad ont jag har, vad har jag nu haft för mig inatt? käns som om jag fått ryggskott i svanken ap ont o sitta och gå sen att böja sig ska vi inte tala om. Lyckat mongo, lyckat! Katten är helt tokig med, tog en kvart o bädda sängen för att hon skulle hoppa omrking och grejsa.

Bjuder på en osminkad bild och i myskläder, anledningen till att jag lägger upp en så ful (har inte ens Bh lix...) är att jag fick frågan igår om hur långt mitt hår va utan löshår...Svar: De är lika långt, har endast de för att de ska bli tjockare.
Bjuder även på en Millow i H&M påsen, hennes nya hem?

Hoppas ni får en bra fredag förmiddag så hörs vi när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0