God morgon!

gud så skönt med sovmorgon... behövdes verkligen. Så skönt att vara ledig idag med! Så ska plugga lite sen blir det hem och köra med pappsen. Ska blir hur skönt som helst när körkortet är klart... Skulle ha börjar övningsköra när jag va 16 på en gång. haha ångrar de nu, så ni som kan börja så tidigt som möjligt så ni är klara när ni kan köra upp!
 
Hur som helst sitter jag här med min lilla frukost spom består av Yogurt och en macka. försöker att låtsas vara lite nyttig jalla fall men köpte massa godis och chips igår när jag va och handlade med mamma, Anton vart jalla fall glad.
 
bjuder på en gammal sommar bild. ganska brun, fint väder och ja, utväxt 2dm ungefär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0