trött trött och ja trött...

 
åh blir aldrig pigg. vill bara sova! vaknade för ungefär en timme sen och ja åt lite godis till frukost, hihi är de söndag så är de! Ska hur som helst pallra mig ner till Ica sen och köpa köttfärs, för idag ska jag göra köttbullar! (om jag inte hinner ändra mig...) Blir nog även en promenix senare för jag måste försöka få igång min stela kropp. känner mig som 105år? Vart jalla fall ett rejält dressyrpass igår i stallet. Va riktigtlänge sen jag spenderade en lördag kväll i stallet men de va värt de. Hade ju sällskap av min pojke som fick stå ut så de va mysigt! men nu ska jag lägga mig på soffan och totalslöa någon timme. Sen städa av lite. Ser ut som om de bor en unge här för alla kattleksaker som ligger överallt...
 
saknar min systemkamera, måste försöka köpa en ny sen nån gång...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0