besluts ångerst...

åker jalla fall till stallet nu och ska rida, får se när jag kommer hem. Är sugen men kan ju inte köpa massa julklappar till mig själv. Ska visa dom för älskling och säga att jag vill ha dom i julklapp? hmm sen kommer nästa fråga. Svart eller vit? har jalla fall varit en duktig tjej och sökt två jobb nu på morgonen, inte för att jag egentligen har tid men får ta mig tid!
 
ska för övrigt gå o tvätta bort mitt smink, använde en gammal foundation idag bara för att jag är ledig men vill ändå inte se ut som ett spök när jag åker till stan. och den vart alldeless fläckig. fint? skit foundation inte ens rätt färg längre. trodde den skulle ha någon anpassnings förmåga jalla fall. Måste köpa en ny imorgon. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0